måndag 13 augusti 2012

vecka 32. 6-12 augusti.


Plus 29/1
Hälsosamtal 1/2
Blodprov till kub 23/3
Kub 29/3
Rul 10/5
BM 19/6

BM 24/7
BM 21/8


 V31+0
+7,8kg totalt
110cm
Tack fislisa för de nya tigerränderna på magen ;) klart du ska märka revir, det har ju leon gjort på sidorna av magen, ungefär lika mycket. Känns lagom... poff kommer det väl säga så har jag över HELA magen. Men thats life! "Livsränder" Jag får ju mina diamanter så är det ju värt det ;)


Fixat och donat hela dagen, jag har kors i taket tvättat fönsterna i vardagsrummet! och nu har jag såååån foglossning så jag tror att tusen hästar sparkat mig mellan benen. Men nu ser vi ut iaf ;) hej och hå! man mår bättre i själen när det är ordning och reda :)

Ligger och filurar på hur livet som tvåbarnsmamma kommer se ut ♥ lite overkligt!

Dubbel känsla, längtar efter min kropp, få träna stenhårt, ut och springa, bada bubbelpool med Leon, ha tjejkvällar med brieost och bubbel.. Mmm :)
Fast hade jag inte haft allt det onda, fogarna, ryggont, svullna fötter och nerver i kläm i händerna så slår den här kroppen allt! Den är vacker, fantastisk mage med ett liv inuti ♥ ♥ ♥ min andra diamant ~ jag är verkligen lyckligt lottad!

Från att inte vart utanför dörren på 4 dagar pga dumma foglossning så har vi idag vart på öppnis hela förmiddagen, haft leons farmor & faster ♥ här på fika och vart på East West med Moster och kusinerna ♥ Nu är jag HELT slut och har ONT så jag avlider nog när jag lägger mig ner i sängen. Hoppas på en bra dag imorgon trots allt kul vi gjort idag..

Leon sover och jag har ont, ont, ont, ont, ont, trött och seg, Vincent tatuerar så jag kan inte sy som jag försöker göra nu en stund varje kväll..
Blev något skumt med min beställning på stödbälte så den kom aldrig iväg. Men nu har jag fått låna och prova två olika av en jättegullig mamma, jag hoppas innerligt att det kommer hjälpa. Nehe, ska man gå och lägga sig istället kanske?

Vart uppe några timmar på stan ihoptryckt med stödbältet och jag kan nog säga att jag inte fått lika ont som jag brukar. Dock är det inte speciellt skönt :/ men bättre det. Köpt dyra blåbär tyckte jag, en bytta för 40:-, snåljåpen i mig ville ångra mig, men jag har längtat så länge nu efter blåbär med mjölk/ovispad grädde så det ska jag moffla i mig nu när Leon sover ;)

Ensam hemma. Rensar ur min tröjlåda och linnelåda.. Lite deprimerade hur lite som rymmer min tjocka mage.. Fast det betyder samtidigt att det inte är så lång tid kvar ♥




när tror du att bebis kommer? gå in här och gissa fislisas födelsedag! 

Inga kommentarer:

tack för titten och välkommen tillbaka :)