måndag 25 juni 2012

vecka 25. 18-24 juni.


Plus den 29/1
Hälsosamtal hos bm den 1/2
Blodprov bm den 23/3
Kub den 29/3
Rul den 10/5
BM 19/6

V24+0
+5 kg (totalt)
106cm

Hos BM
23 sf
116 hb
6,5 socker
115/60 tryck
135 slag

Denna vecka känns det som att jag vaknat upp. Hjälp!! Redan vecka 25?!? Det går för fort. 
Jag hinner inte med.. Känns som jag missar min graviditet pga allt som hänt i mitt liv den senaste tiden. 
Känner mig ledsen för det.

Längtar som en tok till oktober <3

Lillfisan gillar musik (som alla andra bebisar i magarna) men det är så skumt hur hon hör och reagerar när jag kör bilen själv till exempel så spelar jag hög musik för mig själv, härligt och händer inte speciellt ofta. Men då blir det fart på skruttan i magen! Roligt, hoppas och önskar att hon kommer gilla musik och dans lika mycket som vi i resten av familjen :*


när tror du att bebis kommer? gå in här och gissa fislisas födelsedag! 

1 kommentar:

mammaTEA sa...

Vilka fina bilder!

tack för titten och välkommen tillbaka :)