måndag 25 juni 2012

Hipp hipp HURRA! LEON 2 ÅR IDAG!

Åh min lilla stora underbara älskling :* 
Du är en fantastisk liten person fullproppad med personlighet och känslor. 
Att ha dig vid min sida är en gåva, i två år har du nu förgyllt vår tillvaro miljoner gånger om, 
med dina skratt, tokerier, konversationer och diskussioner, kramar, pussar och mys.

Imorse klockan 05.45 hörde vi hur du började vakna inne i ditt krypin, 
vi bestämde oss för att sjunga först, ta över dig i stora sängen och sen hämta frukostbrickan. 


 sen när vincent stack iväg till jobbet, för att han glömt bort 
att han tagit ledigt för leons födelsedag och vågade inte lita på att jag hade koll ;) 
Då la sig leon i soffan och mös med hällregnet utanför, ropade på mig att komma 
och så låg vi och slumrade lite tillsammans. bästa myset som finns :*

igår hade vi kalas för leon 
och då såg det ut såhär!










Det blev väldigt lyckat!
Leon var så glad!Underbara älskade unge säger jag bara! 
Och kära familj! Så fina! 
Extra glad blev jag av att min bror och hans två pojkar kom, 
har inte fått träffa dom på evigheter, har verkligen saknat pojkarna och min bror.

Det var en massa bus här i flera timmar kan jag lova, 
ett barn i varje ålder mellan 2 - 7 var här, 
plus lilla oliver såklart som bara är snart fyra månader :*

Massa fina saker som kommer att komma till stor användning! 
 Tusen tack :)
Stolar & bord
Fåtölj
Toaring för småstjärtar ;)
Städleksaker
Xylofon
Tamburin
Pussel
Pengar

Helt perfekt och toppenbra! 
Tack för att NI gjorde kalaset till guld! ♥ 
vi saknade dock några, men när man är så många som vi är så är det är 
inte lätt att lyckas få med hela familjen på samma gång alltid ;)

och jag, jag är världens stoltaste mamma
kärlek

Inga kommentarer:

tack för titten och välkommen tillbaka :)