fredag 20 april 2012

vecka 16. 13april-19april

Graviditet nr 2. 
Plus den 29/1
Hälsosamtal hos bm den 1/2
Blodprov bm den 23/3
Kub den 29/3


Rul 10/5 kl 13.00
Nästa träff efter rul vecka 26 29 34





Sådär, nu är jag ikapp på sidan med mina veckor :)

V15+0
+3,5kg sammanlagt.
102cm navelhöjd

Halsbränna för första gången! BLÄK! Vaknade upp två ggr med kräksmak i munnen, kämpa för att svälja ner, fy. Har men från förra grav av flytande gaviscon som jag var tvungen att ta då. Denna gång får jag undersöka om det finns något annat :/

Har klarat mig halva veckan utan postafen! Haft illamåendeattacker, men hanterbara.
Känns som jag fått mitt (och leons) liv tillbaka! Orkar umgås med vänner nästan varje dag, känner mig lycklig! Lyckligt lottad!
Härliga fina vänner, underbar stöttande familj och mina killar är fantastiska.
Är så himla glad över tiden jag får spendera med min syster och hennes barn nu när hon också är föräldraledig. Hon betyder så mycket för mig.

Måste ringa BM och få matråd. Måste få i mig mer näring känner jag...

2 kommentarer:

Enniie sa...

Hihi, vi kanske får samma dag som sist. ;)

Marie sa...

Härligt att du mår bättre nu och roligt att äntligen få följa din graviditet.

tack för titten och välkommen tillbaka :)