måndag 8 augusti 2011

fin dag ¤

Dagen började på bvc, för lite kontrollmått på pluttens huvud och fick svar på lite frågor som jag hade samlat på mig på de x antal månader som gått sen vi sågs sist då hon vart borta flera av våra senaste bvcbesök.

när man får bvctid som skulle gå över lunchtid såå får man ta
 till en smörgås på vägen så man klarar sig tills man kommer hem :)


Idag har vi även haft häng med polarna :)
Dock är det inte så många kvar som hänger med på våra träffar, och färre blir vi! :(
Nästa vecka börjar Ediths mamma att jobba och då kommer vi se mindre av den(dom) brud(arna)en också, jättetråkigt :(

Bebisarna har blivit barn och föräldrar börjar jobba... Känns så konstigt! Vad fort tiden gått (tjat).
Men Marie och Edith börjar vi snart träffa igen, för i december ska Edith bli storasyster till en Rut eller en Gillis :)

Fina busEdith
 nyvaken leon som hittat hans favvoleksak hos andra - spade!

 duktig tjej!
 pluttiga hugo hade fått sina 1årssprutor på morgonen och var otroligt känslig idag. 
precis som alla våra barn blev efter 1års sprutorna som var värre än de innan :(
 gullgubbe. men när han inte var ledsen så sprang han fram, UTAN mamma! 
lärt sig både gå och springa själv sen sist (1 vecka) vi sågs :) *man blir lite stolt*

 det är alltid bäst att leka hemma hos någon annan!! edith hade sååå himla många fina och roliga leksaker :)
 otti provar ALLT <3
bästa hopprenen, leon vill också ha! (eller häst!)
 pluttiga leon tar skydd hos marie som bjössar på persika :)



När jag kom hem mumsade jag i mig en av alla underbara som jag fått av världens finaste Frida <3
uppmuntringschokladmuffins <3



Vi (jag och vincent) har gått och blivit kära i sallad, igår åt vi en variant av kycklingsallad och idag blev det ceasarsallad och även leon fick idag äta en egen verision av sallad :) med lite mera matigt i :)


duktig på att äta själv :)


Och jag vågar knappt säga det, men under tiden som jag skrivit detta inlägg så har vincent lagt leon och gått ut och leon har inte sagt ett ljud. vet inte om han redan somnat, men han är inte ledsen!!! ååå vi är sååå glada och stolta över vår lilla kille, och inte för att ta ut något i förskott - men vi trodde aldrig att det skulle vara såhär lätt!? :D

kärlek
tack för titten och välkommen tillbaka :)