onsdag 6 juli 2011

fina vänner

Igår åkte Leon och jag en (som vanligt) "helvetesfärd" med Länstrafiken - jag måste bara säga, VADFAN ÄR DET FRÅGAN OM!? Om dom vill att fler ska ta bussen istället för bilen, skicka iväg chaufförerna på en körutbildning. Gasen i botten och tvärnitningar, nästan kört över både barnvagnar, parkerade bilar och cyklister, som klarade sig pga tvärnit så att vi i bussen hade flugit fram om vi inte hållt i oss. Är det så det ska vara? Allvarligt. Har åkt buss med Leon kanske 10 ggr och efter varje gång så har jag blivit avskräckt.
Ska man bli illamående för att föraren inte kan planera sin körning och köra mjukt eller rent av sitta på helspänn och vara livrädd?! Jag har tagit bilen betydligt mycket fler ggr efter varje bussfärd. Men sen kommer den dagen man måste ta bussen igen, och vad händer? Exakt samma sak varje gång. Ska allvarligt skriva ett klagomail till Länstrafiken, surtant som jag är.
Nog om det.

Vi åkte iallafall till fina familjen Seow som går i väntans tider. Claudia ska få inte mindre än TVÅ småbröder som kan titta ut närsomhelst. Mamman och pappan som snart är 3barnsföräldrar är förväntansfulla, och det är jag med! Jag längtar sååå till att få snuffsa nyfödding(ar) igen. Lovely!

Lite bilder kommer här :)

Malin, vilken fantastiskt vacker kvinna! 
 inte mindre än två härliga pojkar ligger därinne och chillar :)
 Claudia visar Leon hennes sandlåda
 och hur man bygger sandkakor
 full fart!! tänk att stortjejjen är bara 5 månader äldre än leon :)


idag var vi snygga i lila :)  
 sötnosar

bustjej <3
 fina ¤

 knasbulle :*

 any day now, any day <3 :) 
KÄRLEK

4 kommentarer:

Frida sa...

Men gud vad fin Mali. vilken mage! jag säger bara oh My god ;)

Anonym sa...

Väntar o väntar o väntar. Jag är såå nyfiken.

Catrin sa...

Oh vad fin hon är Malin! Vilken härlig, fast förstås tung mage!! Härliga bilder på pluttarna också, ni passar bra i lila =)

Catrin sa...

Bra att du skickade in klagomål angående busschaufförens körning. En del kör ju superdåligt, har i och för sig tänkt på det mer i Västerås.

tack för titten och välkommen tillbaka :)