onsdag 6 juli 2011

Tummen upp för Länstrafiken.

Eller ja, vi får se :)
Skickade ett klagomail, snarlikt det jag skrev här i bloggen, och jag har redan fått svar! Positiv respons!
Känns bra att bli tagen på allvar, hoppas jag lyckats med en liiiiten förändring iaf.


Idag har jag vart duktig och ringt FK för att få mitt intyg som jag ska skicka med min ansökan om vårdnadsbidrag samt begärt mina sista månader föräldrapenning.

Sen har jag även tagit hand om monsterdisken som stått och blivit äcklig medans vi målat om köket.



Wow! Vilken ordning det var på mig idag, nu ska vi äta lunch och sedan upp på stan för att sen möta upp min morbror som kommit till stan och ska hem hit till oss och fika :)

1 kommentar:

Catrin sa...

hoppas ni hade en trevlig fika! Vad duktig du är som gjort så mycket bra saker på samma dag! Ska läsa nästa inlägg om länstrafiken, men bra att de ger positiv respons och kanske tar ansvar för det som hände. kramar

tack för titten och välkommen tillbaka :)