tisdag 25 januari 2011

Jag har glömt.

Jag har glömt att tala om att vi fått brev från Leons läkare här på usö igen.
Dom har fått svar från Neurokirurgen i Uppsala. Dom har tittat på bilderna och tycker ändå att sömmarna verkar öppna. Leon kommer att kallas för en klinisk bedömning i Uppsala efter alla helger. Det verkar dock inte som man ska behöva göra något åt sömmarna.


Jag har nästan förträngt allt detta. Jag har haft så stor rädsla och mått så dåligt över allt det här.
Jag valde till slut att sluta tänka på det och bara fokusera på hur underbar Leon är, att han utvecklas som han ska och är en go och glad kille.

Längtar nu bara tills vi får åka till Uppsala och får det här överstökat.
Men jag är glad att dom vill ha upp oss ändå, så att rätt person ser över Leon ordentligt.

Om man inte har hängt med på allt detta så kan ni läsa om hur det började här.
kärlek

1 kommentar:

Minna sa...

Skönt att det verkar se bra ut och att de ändå vill titta på det. Det är ju så vanligt att läkare säger att det ser bra ut, ni behöver inte komma hit. Bra val, tycker jag. Bättre att fokusera på det positiva än det negativa vilken styrka. Undra om jag hade klarat det. Du ska se att det inte är några fel på din lille kille. Han ser ju så glad och nöjd ut på alla bilder och filmer.
Tack för dina kommentarer. jag försöker skaka av mig och inte ta åt mig. Men är rätt känslig av mig och har en tendens till att överanalysera och älta. Men hon är inte värd att ödsla tankar på.

tack för titten och välkommen tillbaka :)