måndag 23 augusti 2010

Promenix ¤

Idag gick jag ut för en promenad i det underbara vädret, jag gick och gick och gick, njöt av att inte ha ont någonstans. yeei! Leon hade somnat när jag tog ner vagnen och la honom sen i den och det tog två sekunder så var han vaken, sen låg han och stirrade på sin mamma heeeela promenaden, somnade inte först på slutet. tokälsk. hur kul är det att glo på morsan i 6,5km(!!)? Jag måste säga att jag är stolt över mig själv att jag gick så långt. Fast jag trodde att jag hade gått längre. Eller är det långt? Har ingen uppfattning. Hade inte ont ens i fötterna när jag kom hem. Fast det var första gången jag gick en lång promenad med mina nya spring/promenadskor :) yeei! Bra köp!

På promenaden blev det två stopp, ett för ny blöja och lite mat till Leon hemma hos Moster Catrin och Kusin Anton. Stannade och babblade en stund.

Nästa stopp var på Gröna Grodan där jag och mamma (som jag plockade upp på vägen) åt mat.

Lite bilder :)
anton var så go och hämtade filt till kusinen :*
mys på balkongen

god sallad, egenkombinerad
fina mamma ¤
Leon var nöjd med att sitta med när vi åt :)
Leon får på sig byxor och strumpor igen då det var svalare inomhus.
Men han var mer intresserad av sin mamma :*
gos med mormor ¤

kärlek

1 kommentar:

Frida sa...

Duktig! :D hejja hejja!

tack för titten och välkommen tillbaka :)