måndag 23 augusti 2010

En dag med solsken ¤


Alla som har bebisar med magont hemma testa detta. Precis som allt annat så kostar de en del, men det är så värt det. Från att ha en otröstlig bebis med ont i magen, till att all denna smärta "pyser" ut, och tar med sig bajjet på köpet. Helt underbart.


Vi har kört magmassage, semperdroppar och uteslutit gasbildande mat sen födseln och Minifom nu i en månad kanske. Men dessa Windi's ger omedelbar hjälp. Brukar köra lite magmassage innan, men idag gick det inte, Leon bara skrek och spände magen så att jag inte kunde ens försöka massera. Jag tänkte att jag testar ändå. Vilken lättnad. Man såg det i hela hans ansikte. "Tack mamma!".
Ett tips! Behåll blöjan under! ;)

Här kan man köpa dessa --- > http://www.windi.nu/



om man kan hjälpa sin lilla älsking med pyset så får man en väldigt nöjd, glad och harmonisk bebis. Jag är så glad att jag kan hjälpa till.
kärlek

2 kommentarer:

F sa...

kanske borde införskaffa oss en sån vi med då :)

Nea sa...

Gört! Så värt! :)

tack för titten och välkommen tillbaka :)