tisdag 24 augusti 2010

besök av chefen ¤



Idag fick vi fint besök, av min vän, (fd.?) TL/chef Therese. Vi fick dom här fina kläderna inslagna i mycket fint julpapper ihopsatt med häftstift :D Du är ju så härlig!! Det är ju innehållet (och tanken) som räknas ju ;)
Det var jättetrevliga timmar med prat och skratt, bebisprat, jobbprat, alltannatprat, jobbprat och bebisprat :D


Såklart glömde jag ta kort på min kära kalasbruna vän :( . Hon har precis varit två veckor i turkiet och glassat :D Man blir ju lite avundsjuk, kände mig som ett vitt spöke brevid henne haha.


Kom och tänka på hur snabbt den här sommaren gick förbi, jag har varken solat eller badat. Fast det verkligen var en kanonsommar, jag ÄLSKAR värme!

Först var jag ju höggravid och då orkade jag inte så mycket och sen så var det ju bara jag som var hemma och hade semester, så jag hade inte direkt någon att hänga med i solen. Sen kom ju Leon <3. och då var det alledes för varmt för att vara ute i flera veckor. Sen när det blev svalare så var det ju ändå inte så att jag gick och la mig i solen, för han kan ju inte vara i solen. Bada fick jag ju heller inte göra efter förlossningen. Så aja, men jag fick så mycket mer den här sommaren även fast jag missade solen och värmen. För jag fick min egna lilla solstråle ¤

kärlek

Inga kommentarer:

tack för titten och välkommen tillbaka :)