torsdag 29 juli 2010

mjölkstockning..

jahapp.. man tror man ska slippa, men nej.
vaknade imorse med höger tutte tre gånger så stor som vänster. och stenhård och knölig, ont som FAN :(
idag har jag kämpat med att Leon endast ska äta på den, så man får igång den igen. Kan ju meddela att jag har haft en plutt som inte vart allt för glad på sin mamma... han får ju kämpa så. Har haft fetvadd på, duschat varmt, masserat, haft varm vetekudde på och pumpat.. fick till och med en vit prick under dagen, som indikerar på att det är stopp i en utförsgång på bröstvårtan. Suck.
Fick hål på den till slut och då sprutade det, sen skulle jag få Leon att ta det bröstet igen, men nej. det ville han inte, skrek rakt ut hela tiden, gav honom det andra för han hade inte ätit på länge så stackarn måste ju vara hungrig, men nej, där skrek han bara också, tillslut tog han två klunkar och somnade. sen nu för en stund sen så vaknade han igen, hungrig - tro jag det, och då tog han mitt failade bröst och klunkade en bra stund. så nu hoppas jag att det blir bättre till imorgon. det gör så jävla ont ;(
kärlek

1 kommentar:

frida sa...

urs din stackare!
Hoppas verkligen att det går över snart :(
kämpa på!

tack för titten och välkommen tillbaka :)