fredag 18 juni 2010

suck...

mmmmm...... idag är jag lite kinkig, det verkar inte gå så bra för mig, eller jo, först så har jag vart uppe på stan en sväng, fyndade massor på H&M och Indiskas rea :D sen hittade jag stenciler på panduro som vi ska göra sista finliret på köksväggarna med :D. kände att jag hade ork idag(för en gångs skull) härligt! jag hade tänkt gå upp på stan och dränka mina sorger i shopping (sorgerna om vincents långkörning på tisdag morr...) det funkade ju ganska bra, är gladare nu :)
tills jag kom ner till tvättstugan, för jag ska tvätta mina nya kläder, samt hundra miljarder andra plagg så jag inte tvättat på hundra år pga att jag haft så ont i mina fingrar, men nu peppar peppar så har smärtan blivit liiiiiite mindre, istället har HELA fingrarna domnat bort istället för enbart fingertopparna. känns lite lättare, kan fortfarande inte greppa saker eller bre en macka med ost, men smärtan gör mig inte gråtfärdig hela dagarna iaf. vet inte om det är att jag går på alvedon eller att jag använder handledskydden hela nätterna eller vad det är, för jag ser lika svullen ut som förut, fingrarna är dubbelt så stora och inte så rörliga, men yeei snart är det över(?)
jo det jag skulle komma till var att i tvättstugan så ligger det en lapp i våran torktumlare "använd inte, luktar bränt. 10/6. mvh ***" jaaaha? är det felanmält? måste JAG alltså ringa till våran hyresvärd för att ta reda på om dom vet om att torktumlaren är paj? vi har haft så himla mycket med dom att göra nu så jag orkar verkligen inte... suck. tumlaren är det enda i våran tvättstuga som inte är tipptopp, maskinerna och torkskåpet är högst ett par år gamla medans tumlaren kanske har en minst 10 år på nacken... dags att byta ut? men så osmidigt när jag vill torka handdukar och strumpor som jag håller på och tvätta... suck..

aja ilandsproblem.. ;)
kärlek

Inga kommentarer:

tack för titten och välkommen tillbaka :)