lördag 19 juni 2010

slappdag..

idag har vi en slappo-dag. vi låg och drog oss länge i sängen, var skönt att inte vara tvungen att gå upp för en gångs skull.. dock blir jag väldigt uttråkad av att ligga kvar i sängen när jag är vaken... vi gick upp och åt lång sen frukost och kollade på The Amazing Race, vi har blivit helt fast! Grymt kul att titta på, skulle vara kul att göra det själva också, vi skulle nog klara oss långt eftersom vi har sån tillit till varandra :)

nu har jag stått och lagt i färg i håret, galet jobbigt. provar igen med att göra flerfärgat. så nu har jag mina två vanliga i håret, plus en brun färg och sedan har jag lämnat lite ofärgat som ska fortsätta vara lite ljusare. spänningen är olidlig. efter att ha stått och kluttat i färg i håret så blev jag väldigt trött... nu skulle jag vilja lägga mig och vila, men -tji fick jag! nu måste jag sitta upp och låta den här färgen värka... suck..

känner mig fortfarande sur över att vincent måste åka iväg långt på tisdag.. funderar på om jag ska följa med... fast sitta 10 timmar i en bil på en dag? hmm... kanske inte optimalt när jag får ont av att sitta en halvtimme...
mamma har iallafall lovat att komma hit efter jobbet på tisdag och vara med mig, hon sa att hon var ledig på onsdagen så då kanske hon vill sova över? nu när vi faktiskt har så att man kan få sova över i egen säng istället för soffa ;)
jag är livrädd över att vara ensam och att det sätter igång, antingen med massa värkar eller att vattnet går, jag vill inte vara själv då? även om vincent förmodligen hinner hem innan skrutten är ute isåfall så ändå. vill inte vara ensam :(. tur jag har min underbara mamma¤
kärlek

1 kommentar:

Catrin sa...

Albert & Anton har semester så du kan ju komma och vara med dom om du inte vill vara själv. Albert kan skjutsa dig till BB om det behövs! Dock har jag bilen imorgon, men efter det så tänkte jag cykla. Puss

tack för titten och välkommen tillbaka :)