måndag 21 juni 2010

packa om bb-väskan?

ja jag lyckades efter mycket om och men somna om inatt.. skönt.. sov länge sen, till 10 någonting. (brukar ha en inbyggd väckarklocka på runt 8.00 nu senaste tiden) så det var skönt att få sova lite längre. min mobil har blivit mongo så jag kunde inte gå in i telefonboken, ta emot sms eller mms. blir knasig. så nu har jag min gamla mobil som aldrig har krånglat men som bara är sådär tråk att ha... men den funkar, så de får väl duga..

mamma kom hit på förmiddagen och hängde med mig, hon hade med sig lunch också så jag blev mätt i magen, tack kära mamma för god köttfärsgryta!
nu har hon åkt till jobbet och jag är lite uttråkad, som vanligt... funderar på att lägga mig i badet en stund.. och sen kanske ta och packa om bb-väskan ;) när jag sa det till vincent så sa han "neej, du kommer ångra om du tar bort något" haha, han känner mig så väl. men jag tänkte ta ut och packa om och se om jag vill byta ut något, inte ta bort ;) sen har jag även tappat bort lappen där det står vad som är i väskan vilket kan vara lite kul att se efteråt vad som var värt att ha med, och vad som var onödigt :) så kan jag tipsa mina vänner som snart också ska in och föda sina första barn :D ;)
kärlek

Inga kommentarer:

tack för titten och välkommen tillbaka :)