måndag 14 juni 2010

någon som vill byta händer med mig?

BYT HÄNDER MED MIG NÅGON!??!?!?!?!?!?!?!? JAG ORKAR INTEEE :,(
jag har så ont i mina fingrar.. vill bara kapa av dom, känns som att det skulle bli bättre då.. nu har jag gått såhär i ca tre veckor och jag vill bara slå dom mot väggen, allt vad jag har. antingen så kanske dom försvinner helt och slutar göra ont, eller så kanske dom kommer tillbaka? ska vi chansa.....?

har lytt min BM och haft på mig handledsskydden hela nätterna nu och ja, det har blivit superbra! för LILLFINGRARNA, de mest värdelösa fingret. kan ju inte göra något med bara ett lillfinger? så hela lillfingrarna är bra nu. resten av alla fingertopparna är bortdomnade och finger"rötterna" på resterande fingrar, nu även tummarna gör otroligt jäkla ont. försöker ta alvedon som BM sa till mig, men det funkar inte ändå. kan ju inte gå runt och gråta hela dagarna pga mina fingrar. men ni ska veta att det är fruktansvärt. jag tappar liksom orken i hela kroppen för jag hela tiden har så ont i fingrarna. detta är något jag inte ens skulle önska min värsta fiende.
sen kan man ju bara hoppas att det försvinner efter förlossningen. när vattnet och svullnaden i kroppen försvinner... men eftersom det här med nerverna är ärftligt och både min mamma och pappa opererat sig för det och både min syster och min bror har/haft problem med det, så finns ju risken att det fortsätter vara såhär, men då får jag ju operera mig, men hur kul är det då? att inte kunna använda händerna när man har en nyfödd bebis? blääääääääääääääää........



nu ska jag äta frukost..
kärlek

3 kommentarer:

Frida sa...

Urs, stackare :(

Linda sa...

usch va jobbigt för dig. Hoppas verkligen att det blir bättre snart!

Anna Borglund sa...

Lider med dig. Se till att du har koll med sjukvården med detta. En kompis till mig fick operera 5 veckor innan hennes bebis var beräknad men så kom hon 2,5 veckor tidigare och det fungerade utmärkt att sköta henne. Hade de väntat med operation så hade det kanske varit försent. Nu 3,5 mån senare så har hon opererat andra handen.

tack för titten och välkommen tillbaka :)