måndag 14 juni 2010

Looma Sino ¤

mitt uppdrag till mig själv idag är att införskaffa oss en sjal. helst en sådan här Looma Sino. Klickade in mig på blocket och sökte. Några gator ifrån oss här i örebro fanns en, sparsamt använd, svart och för halva nypriset. Så jag hörde efter om den fanns kvar och det gjorde den. Ett par timmar senare sitter jag här och är glad ägare till precis en sån sjal som vi ville ha. Tack och bock! :D
Nu ska jag bara lära mig knyta ;) Men det finns det finfina videos på sjalbarn.se

kärlek

3 kommentarer:

Cecilia sa...

Åh, bärsjal ser så himla mysigt ut! Det ska jag också ha när jag får barn :)
Tack för grattiset om körkortet! Ja, det känns helt sjukt bra! Och försiktigt kommer jag att köra, att förlora det här kortet och behöva genomgå ännu en uppkörning är ju värre än döden ;) Nej, det undviker jag så gott jag kan!

Maria sa...

Underbart!!!!!! Du kommer vara såååå tacksam för sjalen kan jag säga!!! Bästa köpet jag gjorde innan jag fick W!!:) jag kan lära dig knyta :)

Vincent sa...

du är bääst <3

tack för titten och välkommen tillbaka :)