tisdag 15 juni 2010

bebis kom uuut ¤

en ny magbild, jag vet att jag vart dålig, gick nästan två hela veckor... men som sagt, vi har haft lite mycket att göra på sistone ;) men jag kan nu också säga att ja, bebis, nu får du faktiskt komma. mamma ger tillåtelse nu :) för vi är utflyttade helt från den gamla lägenheten och börjar i sigelfart få ordning i nya. men jag kan inte göra någonting med mina händer så länge som du ligger där inne och gör att min kropp samlar på sig så mycket vätska. så kom ut så mamma får packa upp nu ;) :* (precis som att jag inte kommer skita fullständigt ut om vi lever i kartonger när du väl kommit för jag inte kommer kunna sluta gosa med dig)
kärlek

1 kommentar:

Catrin sa...

Hihi nej så blir det nog, att ni bor i kartonger om bebis kommer nu!! Skönt att ni flyttat ut helt nu!! massa kramar

tack för titten och välkommen tillbaka :)