söndag 13 juni 2010

helt slut..

idag är ingen bra dag som sagt.. men har ändå haft ganska trevligt. vi åt mat från bamboo för några timmar sedan. josef och lina tittade in också, mycket trevligt att äntligen få träffa lina också, dock känner jag mig inte som världens trevligaste när jag mår som jag gör idag. men det var kul att träffa dom iaf. efter maten och pratstunden så gick dom vidare. nu står vincent och målar våran bokhylla så att den blir lite mer matchande till våra andra möbler på "tv-sidan" :) magnus har fått lite rast ;) han sitter och skissar på en tatuering som han länge velat ha, ska bli kul att se :)
imorgon är det måndag igen och vincent ska jobba.. tråk för mig, men nu kan jag ju säga att det finns SJUKT mycket att göra här i lägenheten... hmm.. hur ska jag kunna vila och ta det lugnt? problemet är att det är mindre förvaring i den här lägenheten mot den andra, så först måste vi bestämma hur vi ska ha allt innan man kan sätta igång.. jag tänkte endast ägna mig åt bebisgrejer imorgon. få ordning på skötbordet och lite sånt pyssel. det som jag har längtat efter, mys ¤.
vårat hem är nu det mest o-organiserade hemmet jag NÅGONSIN sett. haha, hur kan någon ha såhär mycket saker!? ;D Ni som känner mig är inte förvånade kan jag tänka mig, även om jag är det haha! Vi har ändå flyttat till STÖRRE lägenhet, haha, nästan dubbelt så stor. men som sagt, mindre skåp och förvaringsutrymmen. men det löser sig när saker och ting blir lite mer organiserade. det är ju inte "inflyttat" i förvaringsmöblerna, så nu är det ju hundra lådor överallt och prylar högt och lågt, hyllor, speglar och tavlor, ja u name it!


imorgon ska jag ta en magbild också! nu har det nästan gått två veckor sen jag tog den senaste, inte bra.. man vet ju aldrig när det blir den sista ;)
kärlek

Inga kommentarer:

tack för titten och välkommen tillbaka :)