fredag 11 juni 2010

ett år ¤

igår firade jag och min älskling 1 år tillsammans. ett år som innehållt kärlek, ömhet, lycka, sinnesfrid. min man är underbar och jag är gladast i världen att han fann mig. månaderna har svischat förbi, känns som vi känt varandra hela livet.
men tänk då vad mycket som hinner hända på 1 år.. i augusti förra året flyttade vincent hem till mig. tre månader efter att vi träffats, snabbt kan vissa (många) tänka. men jag kan säga er, när man vet, så vet man.
med tanke på att vi har en bebis i magen som när som helst kommer komma ut till oss. detta barn, som vi längtat efter sen den dagen vi bestämde oss för att skapa en familj. sluta skydda oss och bli ett. minns den som igår, minns även som igår när jag stod där med plusset på stickan. ödet ville verkligen samma sak som vi. fantastiskt. första försöket och vi lyckades ¤.
den här fantastiska mannen kommer jag aldrig att släppa, varje dag så känner jag mig så tacksam, för att jag fick lyckan den här gången och nu har jag allt.
ibland måste man gå igenom mycket innan man finner lyckan. det har jag erfarat, men det var så värt varenda steg. jag fick min drömman.
kärlek

3 kommentarer:

maria sa...

Härligt underbart mitt hjärta.. Du förtjänar det bästa.. O Vincent är en kanonkille... =)

Annica sa...

Jag tycker att Ni är ett fint föräldra-par

Vincent sa...

Jag älskar dig så obeskrivligt mycket! <3 Jag längtar så tills vi är en riktig familj :*

tack för titten och välkommen tillbaka :)