fredag 11 juni 2010

bm besök v38+1

igår var vi hos BM, lyssnade på skruttens hjärta igen, låg fint på 140-145 slag per minut. har gjort en egen film, då vi spelade in ljudfil, men man kan inte lägga upp det här.

sf måttet mätte 35cm nu, 34cm sist och 31cm gången innan. så magen växer fortfarande så det knakar... busigt. skutten ligger fortfarande fixerad och kommer ligga kvar så resten av tiden.


bm såg att jag hade lagt på mig mycket vatten sen vi sist sågs.. (~2kg vatten på 2 veckor yeei...) inte konstigt att jag inte mår så toppen i mina stackars fötter och händer. skulle fortsätta använda handledsskydden på natten så kanske domningarna i alla fingertopparna avtar, smärtan i finger"roten" gick inte att göra så mycket med, alvedon.. hjälper inte.. suck.

nästa träff hos bm är den 24/6. lite konstigt med tanke på att vi har bf den 23e hehe. räknar med att man går över ;) men jag hoppas att vi inte kommer hinna. jag tycker 23e känns som en bra dag att bebis kommer, alt den 24e för då är det lätt att komma ihåg födelsedagar. Brorsans Kevin den 22a(maj) Syrrans Anton 23(dec) och våran skrutt 24(juni) då. tycker jag låter som en bra plan!

kärlek

3 kommentarer:

Frida sa...

Mys! :D

Catrin sa...

Härlig video ni gjort iordning!! :)

Ja, om bebis kommer den 23 blir det på Antons 2½ års dag! Så om vi skulle börja fira halvårsdagen istället för födelsedagen så skulle de firas samma dag... fast vi har lagt det på hyllan att fira honom på halvårsdagen! :) så det är okej att ni tar den dagen om ni vill ;)

Maria sa...

Du glömde william som fyller 21 (dec) ;);) först i raden:);)

tack för titten och välkommen tillbaka :)