onsdag 23 juni 2010

BF ¤

då var vi framme då. var är bebis?
idag har jag faktiskt haft en massa oregelbundna fjuttförvärkar, vilket i sig är ett framsteg eftersom jag annars bara haft några stycken varje kväll i någon vecka nu.

jag är helt slut efter att ha shoppat kläder med mamma på massa olika ställen idag, det var jätteskoj! har ju legat hemma och inte gått utanför dörren på tre dagar nu de senaste, bara för att Inte sätta igång något pga vincents dumma långkörning. Men nu kan bebis få komma. Ska bara vila mig lite först, för jag blev verkligen helt slut av den här dagen och skräll om vattnet skulle gå nu....... heh..

vad ska man göra på midsommarafton då? det är ju inte så att jag tänker åka någonstans. men kul att bara sitta hemma? om bebis inte kommit dvs, när bebis kommer skiter jag i vilket för då tänker jag bara ligga och pussa och titta på vårat lilla mirakel. meeeeen, troligen är det en liten skitunge jag bär på så jag kommer vara gravid i två veckor till tjoho!


kärlek

1 kommentar:

Jenny sa...

Hej Neasol! =) Kikar in från alltförföräldrar här!
Hoppas du mår bra trots att dagen D har passerat, snart är dom här våra små, vilken lycka!! Lycka till med allt tjejen!
/rocken

tack för titten och välkommen tillbaka :)