tisdag 22 juni 2010

glad ¤

Den här dagen swischade förbi, älskling har jobbat i racerfart och är nu påväg hem, 19.30 står hans gps på om att han är hemma. yeeei :D

Nu kommer snart mamma som vart och hämtat min mobil och ska handla lite gott till oss till kvällen.

Skrutten har hållt sig lugn hela dagen, eller ja, jag har fått min revbensmassage idag, det var några dagar sen, jag har en häl eller ett knä som drar fram och tillbaka, fram och tillbaka ;) men jag ska inte undanhålla att jag faktiskt idag förutom mina sammandragningar faktiskt haft en och annan fjutt-förvärk - dom som i vanliga fall annars bara kommer på kvällarna ;)


har lite ångest över att jag inte vart ute i det fina vädret idag... :/ men för det första är det inte så kul att gå ut och glo själv. och för det andra vet jag inte hur många steg jag orkar ta innan energin är slut och för det tredje så skulle jag hålla mig lugn idag så jag inte sätter igång något medans vincent är borta ^^ ja, jag har mina ursäkter, men det känns ändå tråkigt. vill ha en gräsmatta att lägga mig på!
kärlek

1 kommentar:

kurre sa...

åh vad skönt! visste väl att de skulle gå hur bra som helst :D

tack för titten och välkommen tillbaka :)