torsdag 27 maj 2010

trött..

Torsdag 27 maj 2010

Jag är egentligen för trött för att skriva...
Men jag ska tala om att besöket hos barnmorskan gick jättebra, bebis har nu fixerat sig helt, går inte att rubba! Redo!

Åkte hem på lunch hos mamma, träffade pappa och sedan kom syster också..
Mamma skjutsade in mig och syrran till stan, hon har tvungen att göra en massa grejer.. jag gick upp på stan och gick i affärerna i min egna lilla takt.. köpte mig ett par skor i 1½ storlek för stor, då det är den storleken jag har just nu, mina stackars vattenfyllda svullna fötter.
Hittade även ett plagg till bebis, en kjol och ett par kortare leggings till mig. Unnade mig även en vristlänk på indiska :)

Sen skulle ju egentligen jag vara barnvakt åt lilla antonskrutt, men jag har vart helt paj i dag och gått som i dvala. Syrran lyckades fixa så att han kunde följa med till dagiset på informationen. Hon drog "hög-gravida-syrran-kortet" ;) Tack! Jag hade gärna gjort det, om jag haft ork. Min lilla skrutt tar all energi, speciellt eftersom jag vaknade vid 03.00 när vincent kom hem inatt och lyckades knappt somna om..

Jag och vincent drog ut till M-berg för att se om dom hade någon billig diskmaskin till oss till nya lägenheten. Det hade dom! Utställningsexet fanns kvar men neeeeej, det fick dom inte sälja till oss för dom hade sålt "för många" jävla nötter.. arg jag blev! ;(

Imorgon på morgonen ska Vincent ut till Karlskoga och jobba, så jag tänkte att jag skulle hänga på och kika in på mitt (f.d) jobb och hälsa på mina kära arbetskollegor/vänner i några timmar på förmiddagen. Ska bli skojj! Har saknat dom! :)


Glöm inte att titta på 'Kniven Mot Strupen' idag kl 21.00 på tv3. Vincent är med i detta avsnittet också. :)

kärlek

Inga kommentarer:

tack för titten och välkommen tillbaka :)