torsdag 27 maj 2010

kan inte sova...

Torsdag 27 maj 2010

välkommen till livet som småbarnsförälder? men vänta nu, våran ligger ju fortfarande i magen?
jotack, men håller mig vaken ändå. vaknade när vincent kom hem runt 03.00.. låg och halvsov i 40 minuter och sedan klarvaken.. har verkligen försökt somna om. legat och spelat spel på min mobil... men det funka inte.. blev tvungen att sätta mig upp i sängen då det drar så i bäckenet. när jag skulle lägga mig ner igen fick jag världens smärta! i bäckenet, aj aj aj ! ville gråta en skvätt.. gick upp och satte mig i soffan... och här sitter jag nu. har inte ont, bara lite illamående.. är lite trött... fast inte tillräckligt för att kunna somna.. det ser fint ut ute, kommer nog bli en solig dag..

Igår hade jag 70 (då har jag inte räknat med dom 4 som vart inne idag efter midnatt) besök på min blogg, på en enda dag! och den är inställd så att den inte räknar samma ip mer än en gång, så ja, jag tycker om er allihopa som läser! känns så meningsfullt att skriva då när det iaf är några stycken som går in och läser :D

Idag ska vi till barnmorskan, 9.30. fast först till labb 9.15 och ta alla prover.. önskar jag kunde få sova lite till innan..

kärlek

Inga kommentarer:

tack för titten och välkommen tillbaka :)