torsdag 20 maj 2010

strålande sol - blixtrar och dunder ¤

Japp, dagen tog sig verkligen en vändning!
Dagen började med fantastiskt väder, strålande solsken och värme! Underbart! *älska*
Gick upp på stan till 12, för att träffa Maria för lååång lunch :)
Underbara älskade vän, tänk att det tagit så lång tid mellan varje gång vi träffas! ;( Men nu är jag ju faktiskt ledig, och kommer vara det ett år till (typ!) så nu blir det inte lika länge mellan varven! :):)
Först gick vi och åt på Creperiet, underbart god sallad! MUMS! (vincent berättade sen att det är han som byggt köket där, min duktiga älskling) Vi åt i ca 3 timmar och pratade om allt, det var supermysigt!
Sen gick vi och köpte glass på Gottis, såå värt att köpa en "Gottis special" då man får två kulor, mjukglass och både topping och strössel för samma pris som man annars bara får mjukglass, topping och lite strössel.
Sen skiljdes vi åt runt 17-snåret då Vincent straxt skulle komma hem och vi skulle åka på kalas hos Malin som fyller år idag ¤ Där blev vi bjudna på allt möjligt gottit! Synd bara att man inte bor själv i sin kropp... det får inte plats med så mycket :(;) (på gott och ont antar jag)
Behöver jag säga att vi rullade bokstavligt talat därifrån? ;)

Sen började det mullra och blixtra en massa och vi drog oss hemåt. Värsta ovädret... gillar inte åska. Tycker det är otäckt!

Sen tittade vi på TV3 - "Kniven mot strupen" Då min älskade man hade sina "5 sekunder i rampljuset" hihi, min snygging! Går att titta på det hääär, så är han med efter andra pausen :)
kärlek

2 kommentarer:

Annica sa...

Vad stilig du är på bilderna. Jobbigt att inte kunna äta allt man vill ;) kramar mamma

Maria sa...

Aww gumman! Hade en underbar dag med dig!! Snart igen!!! Puss!

tack för titten och välkommen tillbaka :)