torsdag 20 maj 2010

arg, trött och ledsen.

vaknar upp, har ont i hela kroppen. armarna och benen är bortdomnade, magen gör ont, ryggen gör ont, allt gör ont. blir så himla less. jag orkar inte detta mera...
känner mig ledsen och deppig. känner mig dålig, är inte bra för någonting längre. orkar inget, känner mig inge snäll på vincent för jag orkar inte vara glad och trevligt mot honom. allt annat är för jobbigt. kan inte lägga mig på kvällen, magen är för stor, känns som jag ska spricka, den är stenhård och maten som jag åt för 6 timmar sedan står mig i halsen. inte som "halsbränna" utan bara att det trycker. trycker upp mat i halsen, trycker på lungorna så jag inte får någon luft. kan knappt sitta i sängen heller.. är det meningen att jag ska stå och sova? jag bara gråter för jag orkar inte mera. kan vi få flytta nu? varför ska den andra lägenheten bara stå tom där utan att vi får börja flytta? nu har den vart tom sen i söndags. bad vincent att han skulle ringa hyresvärden idag, hoppas han kommer ihåg det..

gårdagen var en tuff dag, känner mig orkeslös pga den också.. jobbigt :(
idag ska jag upp på stan och äta lunch med maria, ska bli kul, det var så länge sen vi sågs!
sen ska jag och vincent åka hem till malin som fyller år idag, äta massa tårta och annat gott :P mums!

nu ska jag försöka få i mig någon frukost... det känns som min kära älskling i magen vill ut åt alla håll, åt sidorna och nästan bryter sönder mina revben känns det som, och rakt ut, genom naveln, good luck! du ligger ju med huvet ner, det är bara att köra!

kärlek

2 kommentarer:

Catrin sa...

Jobbigt du har det gumman! Snart är det över och då kommer du inte minnas allt det jobbiga bara det bra! men förstår att det känns tungt och att du inte har någon ork! Passa på att vila ordentligt nu när du är ledig! Gör aktiviteter när du orkar!! kramar

Annica sa...

Skickar en massa kärlek <3<3<3 Sen är det som Catrin skriver, det är en period som går över och som sen glöms bort. Kram mamma

tack för titten och välkommen tillbaka :)