fredag 21 maj 2010

godmorgon!

idag ska jag och magen inte göra nååååågonting... (yeah right?)
jag ska iallafall försöka att göra så lite som möjligt. ska inte åka ut till mullis idag, utan vi gör det imorgon på förmiddagen istället. vincent jobbar kort dag idag. så kommer det hit en och ska tatuera sig vid lunch/eftermiddag, och sen kommer min gamla jobbarkompis Malin hit och ska tatuera sig ikväll. Så det blir en väldigt lugn dag för mig idag... kan tänka att jag kanske åker hem till mamma och syr lite medans vincent tatuerar på dagen.. det är lite jobbigt att vara hemma när det kommer hit folk jag inte känner. blir bättre i andra lägenheten när vi kommer ha ett "tatueringsrum".

Vi har sovit med öppet fönster för första gången i år, det är härligt. Jag är ju rädd för åska så jag hade svårt att sova igår om jag inte kunde höra vart ovädret var någonstans. Men som tur är var det aldrig riktigt precis över oss. Men oj vad det blixtrade!

Idag tänkte jag att jag skulle få upp lite magbilder på länken här till höger :)
kärlek

1 kommentar:

Annica sa...

Typiskt att jag jobbade :(. Jag tycker inte om åskan men jag sov som klubbad. kram mamma

tack för titten och välkommen tillbaka :)