tisdag 25 maj 2010

sista föräldragruppsträffen

Tisdag 25 maj 2010

med lite ledsamhet så lämnade vi idag sista gången av föräldragruppträffarna.
men det lät som att dom flesta var intresserade av att ses fler ggr. barnmorskan tog till och med upp det att hon önskar och hoppas att vi fortsätter att hålla kontakten. hon sa det "var först med att skicka mail, alla andra sitter ju bara och väntar på att någon ska ta första steget/kontakten"
så jag tänkte att jag väntar till imorgon, är det ingen som mailat ut så drar jag ut ett massmail, jag är supertaggad att träffa dom här människorna fler ggr. vi känns ju att vara i samma ålder de flesta av oss och det viktigaste är ju att vi alla är förstagångs-gravida/soon-to-be föräldrar.
skulle vilja flytta och få lite iordning för då kan vi ju bjuda hem alla :) vi är ju 9 par med oss. så det är ju några stycken. alla kanske inte är lika intresserade, men det vore ju kul :)

kärlek

2 kommentarer:

Annica sa...

Det tycker jag absolut att Du ska.... maila dem alltså massa kramar

Catrin sa...

Låter som en mycket bra ide!! Go for it!! Jag mailade mina efter förlossningen, därav fick jag tre-fyra nya vänner!! :)

tack för titten och välkommen tillbaka :)