onsdag 26 maj 2010

bebisarna har bråttom

Onsdag 26 maj 2010

I min ankomstgrupp på Allt För Föräldrar så är det redan tre pojkar som haft brått och tittat ut, den nu senaste har samma bf som mitt första bfdatum, 16/6. aaaaah! :D
imorgon är den ytterligre en som kommer komma, då det är en som ska igångsättas på morgonen. shit, allt händer så snabbt, nyss stod man ju där med plusset i handen och idag klappade jag på skrutten i magen och sa "grattis till oss älskling, idag har du legat 36 hela veckor i min mage" tänk va rädd jag var varje dag fram till för runt 15-20 veckor sedan, att något skulle hända med min lilla korv. och vid v22-23 när jag blev inlagd på sjukhuset, fast det var då dom där små diffusa puffarna byttes ut mot ordentliga sparkar som jag inte kunde ta fel på och som till och med kändes utanpå.

tänk... snart är du här ute hos oss, våran älskade skatt ¤

kärlek

1 kommentar:

Catrin sa...

Ja snart är det din tur gumman!! <3 Längtar som en tok!! :)

tack för titten och välkommen tillbaka :)