tisdag 25 maj 2010

födelseplan?

Tisdag 25 maj 2010

sitter här med pennan i handen mot pappret vi fått från barnmorskan som det står "Födelseplan" på. Herregud, jag har ingen aning om vad jag ska skriva.. ?
Jag tycker ju säkert en himla massa, men det är inte så att jag har bestämt mig för något speciellt? Jag vill ta det som det kommer... men tänk om det är något som är superviktigt att ha med på det där pappret? Tänk om jag inte kommer kunna prata för mig när det väl är dags?
Suck..

Nu hämtar snart vincent mig, vi ska på föräldragrupp kl 15.00 och jag har precis gjort mig en skål med snabbmakaronisar och ketchup med mjölk till, mums!

kärlek

1 kommentar:

Catrin sa...

Ja det är inte lätt när man inte vet hur det kommer att gå till. Men jag tror du kommer på saker att skriva! Tex skrev jag att jag var nervös, att jag ville veta vad de höll på med, du kanske vill att de ska prata med V om inte du klarar att ta besluten själv, vilka bedövningar du vill ha, om du tänkt amma osv....

tack för titten och välkommen tillbaka :)