lördag 15 maj 2010

magen är stor och ryggen gör ont..

mmm.. det är ungefär så mitt liv är just nu. det känns som att jag inte får plats i min egen kropp. jag har inga skor att ta på mig, då jag inte når ner till golvet för att knyta dom.. ryggen gör ont hela tiden, oavsett hur jag sitter. går bra så länge jag orkar vara uppe och gå. men sen då? när jag är helt utmattad och inte orkar gå eller stå längre? ska jag lägga mig i sängen då och glo upp i taket?
ja... behöver jag säga att en dag som denna önskar jag verkligen att lillbus var på andra sidan magen.

igår var kevin med föräldrar hos oss och åt lite. det var mysigt. helt underbart när jag ser på vincent hur mycket han längtar efter våran egen. gull :*

när jag går runt och tittar på kläder i affärerna så känner jag "jag vill också ha en bebis" ..... skumt. för jag vet ju att h*n är ju snart här, men det känns ändå så långt borta. vincent och jag bestämde ju oss efter bara några månader tillsammans att vi ville ha barn, nu! sagt och gjort typ så var ju ena delen avklarad ;) men nu har ju denna bulle bakats i min ugn i en hel evighet! :D Jag längtar så.. till det blir dags, till att åka in till förlossningen.. till att kämpa för att få ut den lill* och tillslut att få upp våran helt perfekta skatt upp på magen helt kladdig men helt underbar. Jag längtar..

kärlek

3 kommentarer:

Malin! sa...

Kämpa på gumman! De går fortare än du tror! <3

Anonym sa...

Det bästa du kan göra är att försöka njuta av varje dag.....de kommer inte tillbaka. Ta det lugnt så kommer snart underverket <3<3<3 massa kärlek mamma

Vincent sa...

Åh jag älskar dig så mycket och jaaa, jag kan knappt bärga mig tills det är dags!! Klättrar på väggarna av förväntan i smyg när du inte ser ;*

tack för titten och välkommen tillbaka :)