fredag 14 maj 2010

regn regn regn

usch vilket tråkigt väder vi har... suck.. blir helt trött, deppig och uttråkad i hela kroppen.
klarar inte av att sitta still under ett avsnitt av en serie. blir så uttråkad. nu har vi satt på en film, Dante's Peak som verkade bra. Handlar om vukaner och så.. men jag är uttråkad och sitter här och skriver istället.

Har fixat med papper och pärmar idag, älskling har skurat köket, luckor, skåp och bakom spisen. Han är duktig han, jag har bara ont i ryggen idag.. orkar ingenting...

Vi som tänkte gå och se Avatar i 3D idag med biljetterna jag fick av Tele2 nu när jag gick hem från jobbet. Men Avatar har helt plötsligt slutat visas på bio här i örebro. Blev helt ledsen. Hade sett fram emot att se den filmen i 3D... :(

Igår packade vi ner det mesta i köket. Nu är det inte så mycket kvar. Familjen som bott i våran nya lägenhet håller på och flyttar ut nu under helgen. Undra när hyresvärden ska komma med tapetkatalogerna som vi ska få välja tapeter ur?

Det ser ut som att det ska bli varmt imorgon, typ 22 grader och sol. Jag hoppas det stämmer.. blir så deppig av allt regn..

kärlek

1 kommentar:

Catrin sa...

Trist att Avatar slutats visas i 3D, hade ju tänkt att gå på den med... Ja hoppas han kommer med tapeter snart, så de kan börja jobba så ni får flytta snart!! kramar

tack för titten och välkommen tillbaka :)