måndag 24 maj 2010

helgen som var ¤

Den här helgen har verkligen vart en tatueringshelg. Klicka HÄR om du vill se! Så himla kul, på fredagen var det två, en på lördagen och två på söndagen. Najs med cash, nu ska vi åka och köpa färg till nya lägenheten. Egentligen skulle vi behöva köpa ny motor till den gamla bilen så vi kan sälja den, men målarfärgen måste nu komma först, med tanke på att vi senast flyttar in i nya lägenheten nästa tisdag och jag kan inte bo i en lägenhet som stinker målafärg, inte bra för gravida magar! Sedan vet vi ju inte när lillplutt tänker komma ut, och h*n kan definitivt inte bo i målarfärgskemikalier!
Vi hoppas på att kunna komma in den här veckan som är nu och måla, samtidigt som tapetseraren ska fixa några rum till oss. Meeeeeeeen hyresvärden har fortfarande inte kommit. Nu måste vi ringa och trycka lite.. jobbigt...

I lördags var vi på 1 års kalas för underbara Kevinbus ¤, tänk att det är ett helt år sedan vi fick träffa honom för första gången. Stora killen :*
Sen på lördagskvällen så var vi hemma hos Jonathan och Petra Thelander från Vincents jobb på en försommarfest. Otroligt trevligt, massor med trevligt folk, god mat och bra stämning :)
Det var jättekul!

Jag meddela att jag inatt vaknade av illamående och molande värk i bäckenet och jag tänkte "yeei". Deni! Jag blev inte döskraj att det börjar närma sig, utan fylld av lycka. Nu gick det ju då över, men vem vet. I mitt huvud går frasen "any day now" hela tiden. Nu har jag ju passerat månadsgränsen. Så nu är det/kan det vara närsomhelst!
Men som sagt, flytt först HELST ;) :P
kärlek

Inga kommentarer:

tack för titten och välkommen tillbaka :)