söndag 23 maj 2010

1 månad till BF ¤

Japp hörrni, EN månad till bf idag alltså. Eller, vi fick ju två olika datum vid ultraljuden. När vi gjorde första ultraljudet i vecka 12 (KUB) så fick vi bf 16/6. Sedan när vi gjorde andra ultraljudet i vecka 17 (RUL) så blev våran bebis yngre (???????) eftersom vi fick bf 23/6. Ja, jag kan ju säga att jag inte tror på det direkt. Tror mer på 16e än 23e om man säger så.

Förberedd???? Ehm, hm? nej? Jag vet inte, känns konstigt när jag sitter i soffan och kommer på tanken att faktiskt any day now, va fort vi kom hit???
Jag känner mig redo att bli mamma, men ändå inte? Konstigt, jag är inte beredd att föda? Vill ju gärna känna lite mera. Fast det kommer jag säkert göra. Kroppen vet ju vad som ska göras. Gäller bara att ta det lugnt från och med nu. Spara på krafterna, vila på dagarna när jag är trött istället för att tvinga mig själv vara vaken.

Tänk snart har vi en liten i våra armar. En liten flicka eller en liten pojke. Tänk, hur kommer h*n se ut? Vilka drag kommer h*n ha? Vara mest lik mig eller min underbara man? Åh! Vill se nuuu! Jag är så nyfiken! Men jag vill gärna flytta först :):)
Bebis får gärna komma dagen efter vi flyttat in, om man säger såhär, vi kommer prova alla dom klassiska igångsättningsknepen ;);) åååh vad jag längtar efter färsk ananas (och inte bara det ska ni veta ;):P)


kärlek

1 kommentar:

Annica sa...

igångsättningsknep hihihihihi, syftar du på syster????
Åh vad jag längtar att se er goa unge <3<3<3

tack för titten och välkommen tillbaka :)