söndag 17 juni 2012

Vila i frid morfar.

Jag känner mig i chocktillstånd. Så väntat men ändå så ofattbart. Min älskade morfar har nu lämnat oss :,(.

Du var nyss så pigg, nästan oförskämt pigg 80åring! Lika pigg som du alltid varit, hela mitt liv, alltid funnits vid min sida... 
Och på ett år så tog cancern dig, bit för bit. långsamt. Du var fullständigt medveten hela tiden till slutet... hemskt. De senaste dagarna sov du bara, tittade upp när vårdpersonalen kom hem till er, för att vara artig, för sån var du alltid. Artig, varm och trevlig, mot alla.
Du fick somna in tryggt och stilla i ditt eget hem. med närvaron av din älskade fru. jag vet hur mycket det betydde för dig. Du har funnits i mina tankar varje dag i flera veckor.. Jag hoppas att du kände det.

I minnet Du lever
Du finns alltid kvar
I minnet vi ser Dig
precis som Du var

Vila i frid fantastiska människa. Jag saknar dig redan så oerhört och sorgen är väldigt tung... Älskar dig... ♥
Livet blir inte detsamma utan dig..



2 kommentarer:

Catrin sa...

Ja det kommer bli tomt efter vår älskade morfar! <3

F sa...

<3

tack för titten och välkommen tillbaka :)