måndag 18 juni 2012

vecka 24. 11-17 juni.

Plus den 29/1
Hälsosamtal hos bm den 1/2
Blodprov bm den 23/3
Kub den 29/3
Rul den 10/5

BM 19/6



V23+0

+4.2kg (sammanlagt)
104cm



Igår kväll var det så himla livat i magen att jag knappt kunde somna. Jag undrar om Leon var sån också? Kändes som hon skulle ta sig ut genom skinnet. 



Förstår inte, har fått tillbaka min gravid-trötthet :( vissa dagar är jag helt däckad!
Tur man har ett barn som är väldigt självgående här hemma. 



Oj jag har visst slumrat på soffan en timme, Barnkanalen har stått på och Leon har krupit upp och legat bredvid flera ggr. Åh jag är så trött.. nu kom han och sa att han var hungrig, så nu är det lunch och sedan sovtajm för Leon (och mig;))









Min mage är stenhård som en fotboll hela dagarna. Och det börjar vara väldigt mycket aktivitet hela dagarna. Man kan se en ninjaspark utanpå magen och även hur hon rumlar runt.

Idag har vi möblerat om och planerat våran skötbordsdel. Det ska vara i "lilla hallen" det blir lite trångt men det är det bästa stället att ha det på och jag tror man vänjer sig :)
Vi har suttit i ett hav av kläder 50-86, alla kläder som Leon vuxit ur och små klänningar vi tidigare köpt med önskan att någon dag få en liten tjej :)
Vi rensade ut en del, men har ändå jättemycket kvar. Så blir det när man bara handlar på bytardagar, det är så billigt så man kan ju köpa precis allt man vill ha, älskart! Nästa bytardag kommer jag förmodligen inte kunna gå på, eftersom jag har bf samtidigt, kommer nog inte orka jobba på den jag brukar vilket betyder att jag då måste trängas med resten av Örebro för att kunna handla. Så vi ska nog nöja oss med att lämna in lite för försäljning :)

Nu när vi har fått hem vagn, nytt babyskydd och tagit fram kläder så börjar det kännas mer verkligt. Och tiden går sjukt snabbt! Kan knappt förstå!


1 kommentar:

Yohanna sa...

Härligt, mer än halvvägs ju!! :)

tack för titten och välkommen tillbaka :)