fredag 25 maj 2012

härliga dagar och ny (sköt)väska!

i tisdags kom min fina solsyster yen hit och spenderade två härliga dagar med mig. 
vi började med en låååång lunch på bästa east west, mums!
 sen efter en promenad runt stan så satt vi vid vattnet och pratade i flera timmar
 sen tog vi en kvällsmacka på java, eller somliga tog två ;) och efter det så gick vi på bio. johnny depp!
yen lär leon färger, nu kan han säga GUUL :) 
 han fick badleksaker av henne, olika former och färger på fiskar. denna var lite läskig :D

efter lek på stora holmen tillsammans med leons vänner och lunch på java 
var leon en trött kille som somnade fort medans vi loppisfyndade.

älskar min nya väska, som är perfekt som skötväska, den rymmet MASSOR!
jag och yen bytte och köpte saker av varandra :)


underbara väl behövda dagar tillsammans med min fina vän, saknar dig redan! 

1 kommentar:

yen sa...

Tack för dessa dagar <3

Va söt Leon är, när han sitter och lyssnar på färgerna ;) hihi ~

tack för titten och välkommen tillbaka :)