torsdag 5 april 2012

skrivkramp?

tänkte att nu när jag kommit ut med graviditeten så skulle det bli så mycket lättare att blogga, eftersom jag inte behöver hålla något hemligt.

men sanningen är att jag somnar på soffan runt 18-19 och går sedan och lägger mig med leon vid kvart i åtta-åtta och sover sedan till 07. så jag har inte så mycket tid som jag kan sitta vid datorn. gillar inte riktigt att blogga från min mobil då jag vill kunna ha stora bilder på bloggen och det går inte med appen, dom blir småfisiga och jag måste ändå gå in och ändra efteråt vilket känns tråkigt.

kanske ska börja med att publicera mina "gamla" veckorsinlägg i min graviditetsdagbok. men jag vet inte hur jag ska göra, har gjort en flik här till höger under leons sidor, men vet inte riktigt hur jag vill ha det, då blir det att jag fyller på samma sida hela tiden istället för att gör inlägg.. hm. hur ska jag göra?

Inga kommentarer:

tack för titten och välkommen tillbaka :)