onsdag 11 april 2012

Dåliga dagar.

Just nu mår jag sämst. Alla hormoner spär på allt och jag vill bara gå under jorden tills solen och värmen kommit. Jag blir otroligt nedstämd när det bara är regn regn regn dag ut och dag in. Dom senaste dagarna har jag varit helt orkeslös, matt och yr. Har svårt att äta som vanligt. Känner mig konstant mätt.
Och jag försöker att inte tillåta det dåliga samvetet ta över mig, men det är svårt. Samtidigt som jag gör så gott jag kan och vet att Leon inte tar skada över att vi inte har så mycket aktiviteter just nu och att han faktiskt kan sysselsätta sig själv. Tror att han känner in att jag inte mår topp just nu. Jag ser iallafall fram emot fredag då vi ska gå på mini-röris som Friskis&svettis håller i på öppna förskolan nikolai. Leon älskar nämligen att dansa :)

Klag klag klag, men det är så det är just nu och därför håller jag ganska låg profil.


3 kommentarer:

Annica sa...

Massa styrke-kramar och kärlek
<3<3<3<3<3<3<3<3<3 mamma

Catrin sa...

Massa kramar, det blir bättre snart! <3 jag hänger gärna med på fredag, hade redan hunnit glömma, tur att du påminde mig.

Catrin sa...

Massa kramar, det blir bättre snart! <3 jag hänger gärna med på fredag, hade redan hunnit glömma, tur att du påminde mig.

tack för titten och välkommen tillbaka :)