söndag 22 april 2012

famo min famo!

leons farmor brukar inte ofta fastna på bild, men denna gång gjorde hon det och jag tyckte den var så mysig så jag hoppas att det är okej att jag lägger upp den.

Leons farmor är världens bästa, hon är även en fantastisk svärmor, jag älskar min svärmor och kan prata med henne om ALLT. Vi är på sätt och vis ganska lika :). Hon är den där svärmor'an som alla önskar sig, en kärleksfull, ödmjuk och glad person, som ser alla. Hon bryr sig, respekterar och accepterar.
Jag är glad att just HON är farmor till vår älskade leon och till våra framtida barn.

Det här är till dig Lia, ett sätt för mig att tala om hur mycket jag, vi, uppskattar Dig.
kärlek!

1 kommentar:

farmor... sa...

Nu blev jag alldeles varm i hjärtat och glad ända in i själen;) Tack för vackra ord, de värmde...Det är precis så jag vill att mina nära och kära ska känna, ALLA! Jag älskar er tillbaka lika mycket och lite till.......Svärmor/farmor/mamma<3<3

tack för titten och välkommen tillbaka :)