onsdag 25 januari 2012

dumma barnvagn

nu sjunger vår barnvagn på sista versen. den knakade till ordentligt när jag tog upp den för trappen förut...
skit också.

så nu behöver vi snart köpa oss en enkelvagn.. är grymt sugen på en vagn som inte kommit till sverige ännu. ganska bra pris också. Men eftersom den inte finns att kunna känna på så kan den lika gärna vara katastrof... fast den har fått ganska många utmärkelser utomlands..
jobbigt sånt här. är trött på emmaljunga, tung! någon mer sån blir det nog inte, har kvar denna ifall det blir vargavinter.

BabyStyle Oyster Stroller och såhär ser den ut :D

ojojoj, små svängbara framhjul säger ni, det ville ju inte jag ha? ;) nej, egentligen inte. dessa är lite större än på emmaljunga och buggas enkelvagnar ;) jag skyddar mig med det hihi. Den liknar ju på något sätt donkeyn, det är säkert därför jag blev lite kär :)

http://www.babystyle.co.uk/pdf/BabyStyle_Catalogue2012.pdf från sida 29.
Vi vill såklart ha svart chassi isf, snyggt! Finns massor med olika colourpack också..
http://www.babystyle.co.uk/Oyster.html


Mmmmm... mums!

3 kommentarer:

Catrin sa...

Jobbigt att ni behöver köpa en ny innan ni köper syskonvagnen. När kommer denna vagn till Sverige? Man kan alltid ändra sig angående mindre svängbara hjul. Vi tror vår är bra, men vi får beviset när vi börjar använda den ute i olika väglag. <3

Yohanna sa...

Jag märker att jag inte varit i din blogg på en halv evighet när jag inte förstår varför ni har syskonvagn? haha.. Tusen tack för din goa kommentar!

Yohanna sa...

Sv: Nej det är nog jag som tolkar fel när du skriver enkelvagn, antar du menar en som bara är sittvagn kanske? haha :) sorry :)

tack för titten och välkommen tillbaka :)