måndag 23 januari 2012

2årskalas & namngivning x TVÅ!

Igår var det dags att fira Claudia som hunnit bli 2 år gammal! stor tjej!! Helt sjukt, om 5 månader är den min lillplutt som är TVÅ ÅR! jisses!
Denna dag passade även superbra att ha namngivning för Claudias yngre tvillingbröder Felix och Alexander.

Killarna fick varsin vimpel av oss som jag knåpat ihop enligt vad jag vet är deras tycke och smak :)
Claudia fick en Schleich häst, passande då hennes mamma alltid vart en "hästtjej". Den gillade jag så mycket att jag ville behålla den själv ;)


 Fina famljen Seow

Fina fikat! Hello Kitty godingarna var fantastiska! MUMS!


 Leonsol
leon gillade inte tårta med grädde och åt mycket hellre klementin :)

2 kommentarer:

Catrin sa...

Fina familjen Seow! Goa Leon <3

Fru L sa...

Tiden går fort, för fort.

tack för titten och välkommen tillbaka :)