måndag 17 oktober 2011

Bytardag i Sörbykyrkan!

Håll i hatten! Nu ska jag berätta och visa vad vi fyndat på bytardagen i sörbykyrkan denna gång! (japp, vi, vincent var med och jobbade)

Roliga leksaker!
En stor hopphäst (tror vi) den blåa vi köpte på en annan är lite mindre :)
Klossar
Megablocks
Leksaks kökssaker
Leksaker som låter ;) vi har inte haft så mycket sånt hittills :)
Några roliga böcker till leon
Några roliga böcker till oss :)
och (shhyyy, en present till kusinen som fyller år snart) :)
en barnsits till cykel i finare skick än den vi har.
kläderna tog jag inte kort på ;) orkade inte hehe.
1 sydväst mössa
1 badrock
1 vinteroverall
2 plagg i 50/56
7 plagg i 62/68 (+ en påse med kläder till lilla bebisaston)
19 plagg i 74/80
18 plagg i 86/92 (+11 plagg jag köpt till leons tjejkompisar)
8 plagg i 98/104
4 plagg i 110/116
2 plagg i 122
1 plagg i 134
6 plagg till mig till nästa gång jag är gravid :)

Japp, det var nog det :) och nja, jag tänker inte tala om vad kalaset kostade..... inte över 2000:- iallafall :D och å andra sidan så shoppar vi bara barngrejer på bytardagar och sparar på så sätt så sjukt mycket pengar, är klimatsmarta och hjälper till med välgörenhet, allt på samma gång!
leon fick även en ny/till docka, som jag fick höra var lik mig :D haha! 
det var väl gulligt :) tar det som en komplimang :D

2 kommentarer:

Catrin sa...

Kul att du fyndade så där!! Spännande med kusin presenten ;) Om den var med på bild, kan jag nästan gissa ;) om inte Leon blivit cars intresserad ;)

KRAMAR <3

F sa...

ojojoj vad mycket härliga grejer :D och MÅSTE heta lillnea, sjukt likt ;D

tack för titten och välkommen tillbaka :)