lördag 10 september 2011

ingen energi..

idag har mina killar dragit hemifrån och jag har lite ensamtid för första gången på hela veckan då vincent jobbat i skåne hela veckan :(. jag är så fysiskt och psykiskt utmattad. orkar knappt röra mig. nu när jag äntligen kan göra vad som helst, så blir det ingenting... eller jag håller faktiskt på att pyssla lite med leons bok, den som jag började med för exakt ett år sedan haha :)


en annan sak slog mig, att det exakt ett år sedan allt det här med leons huvud startade.. och hur mycket har hänt? hm. pratade med leons ansvariga läkare igår. han var väldigt trevlig, svarade på mina frågor och sa att jag hade beställt och tänkt att leons andra datortomografi ska ske nu i september.. nu vi väntar bara på kallelse.. och då kommer han sovas, känner mig orolig inför det... han sa att han inte var något orolig för det då det kommer vara ett "snabbt rus" som han andas in och då går datortomografin jättefort och sen vaknar han. Kommer inte vara i flera timmar alltså. Men usch, får klump i magen när jag tänker på hur det kommer vara att se mitt barn bara somna sådär..

ja, det suger rätt mycket energi att gå och vänta och oroa sig för det.. och kan ni fatta ETT ÅR!? :(

1 kommentar:

Catrin sa...

Roligt att pyssla, mindre kul med de andra jobbiga tankarna. Du glömde att du gjorde god blåbärspaj som vi mumsade på ;-) kramar <3

tack för titten och välkommen tillbaka :)