torsdag 8 september 2011

fortsätter att vara låg.

tänker mycket på allt. vill förändra vissa saker. känner mig maktlös på vissa plan. ångest.

dessutom har vår cykel pajjat. hemskt var det. fast vi stod stilla. styret drog sig åt sidan så bakdelen av cykeln välte, MED LEON PÅ!!!! Jag skulle precis börja cykla, och jag la i slowmotion ner cykeln för att kunna släppa styret och ta upp leon igen. Han satt ju fast, rörde sig inte en millimeter. Han blev inte så rädd, skulle nog säga mer förvånad och gjorde sig inte illa. Men jag skakade en lång stund efteråt och vill nu aldrig mera cykla...

har sån ångest, hemska tanke. tänk om det hänt i en sväng när jag cyklade med hade hög fart, på en bilgata, ja vad som helst! tänk..  gråter bara jag tänker på det. hemskt. ångest. usch...

nu är jag rädd för cykeln :,(

2 kommentarer:

Catrin sa...

Fy vad läskigt, förstår att du blev rädd. Skönt att inte Leon blev det. Du får skaffa hjälm till nästa gång du cyklar så är du tryggare. Massa kärlek till dig!

Anonym sa...

Hör av dig om du vill prata gumman. Jag finns här!!!

tack för titten och välkommen tillbaka :)