fredag 19 augusti 2011

kallelse

nu har vi fått kallelse till Ögonkliniken för Leon...

väcker många upprörda känslor inom mig nu när karusellen dras igång igen.. FÖRJÄVLIGT rent ut sagt.
Grät floder igår när kallelsen kom hem. Är så arg över att det gått så lång tid. Så arg över att dom glömde bort oss. Så arg över att vi trodde att det inte var någon fara för det tog så lång tid när dom i själva verket hade glömt oss.

Ingen kan säga att det inte är något fel.
Ingen kan säga att leon inte kommer opereras.
Ingen kan säga att allt kommer bli bra.

För det är det INGEN som vet säkert.
Därför känns det FÖRJÄVLIGT! Nu är tårarna slut och jag är bara arg!

Detta kunde ligga bakom oss för länge sen om dom inte hade GLÖMT oss. Dom glömde oss?!! Va!?
Den här vården som är så bra i sverige glömmer bort små barnpatienter? Bebisar som kan vara i behov av viktig operation! VA!?

Jag vet att barn i afrika och på andra ställen har det värre än vad vi har.

Men det är är MIN son, och han är det viktigaste för MIG.

okej nu gråter jag, av ilska.





tack för titten och välkommen tillbaka :)