tisdag 26 juli 2011

Jag har massor jag vill uppdatera om, men nu finns så lite tid och så mycket att göra.. På gott och ont :)

Jag har svårt att få in mina filmer från telefonen till bloggen. Tips någon?
Min mobil och min dator är inte vänner med varandra :( andras funkar i min dator och min funkar i andras datorer, vilket gör det hela väldigt frustrerande.
Och tid var det vi saknade just nu. Tid att ta mig dit där jag köpte mig min telefon är inte gångavstånd. Suck, så just nu får det vara såhär. Håll till tåls, jag har några grymma videos på djur sen vi var på parken zoo :D

Men jag måste bara säga det igen, jag ÄLSKAR min iphone4 den är den bästa jag någonsin haft och nu tänker jag aldrig byta :)

Love

1 kommentar:

F sa...

jag lägger alltid upp dom på youtube och bäddar sedan in det i bloggen :)

tack för titten och välkommen tillbaka :)