torsdag 28 juli 2011

Hurt!

Idag fick Vincent nästan sparka mig upp ur sängen, på min egen begäran! För nu har det snart gått en vecka sen jag var ute och motionerade på morgonen. Har så svårt att ta mig för själv, och kl 7 är en svår tid för många och typ den ena tiden jag kan.
För jag vill ut och motionera utan barnvagn. Jag tar inte ut sig på samma sätt när man har sitt barn med sig.
Och så gillar jag lite egen tid på morgonen och starta dagen på detta sätt. Dessutom är det bra för Leon och Vincent som får ha en mysig stund med morgonvällingen. Som sagt, bästa tiden, men då måste jag ta mig i kragen och faktiskt våga mig ut, för det handlar inte bara om lathet utan också rädsla för människor.

Tog mig ut och körde intervall powerwalk/löpning så fick jag något att fokusera på. Gick skitbra men sjuuuuuuuuuuukt jobbigt, svettas lite fortfarande och jag kom in för 30 min sen :D men det är härligt!

Nu dags för frukost!

1 kommentar:

Catrin sa...

Vad duktig du är gumman, grymt imponerad <3

tack för titten och välkommen tillbaka :)