söndag 29 maj 2011

Mors Dag ¤

Min första Mors Dag, spännande :)

Jag älskar att vara mamma, känns som att jag längtade hela livet på att bli mamma och jag är så glad att jag väntade tills jag träffade den perfekta mannen att ha som pappa till mina barn.

Livet som mamma, fantastiskt! Man ger så mycket och får oändligt mycket tillbaka. Visst är det tufft ibland, men det är verkligen ingenting mot all den kärlek man får tillbaka. Att se sitt barn utvecklas, varje dag tittar jag på honom och jag får ont i bröstet, mitt hjärta nästan spricker av all kärlek till denna lilla människa.
Han är fantastisk, hans pappa är fantastisk, jag är fantastisk.

Att vara mamma, det är något som jag njuter av varje dag, timme, minut. Det är Livet.
Jag önskar alla(som vill) lyckan att bli mamma en dag.
Grattis på Mors Dag ¤
kärlek

Inga kommentarer:

tack för titten och välkommen tillbaka :)